Галерея цифрових проєктів
Структура за темами
-
-
📢 Шановні гості! Рубрика «Галерея цифрових проєктів» наразі перебуває у стадії наповнення. Незабаром тут з’явиться багато цікавого контенту — слідкуйте за оновленнями!
💻✨Ця рубрика – простір для демонстрації учнівських робіт з інформаційних технологій. У "Галереї цифрових проєктів" зібрані творчі проекти учнів 5-11 класів: програми, ігри, графічні роботи, 3D моделі та інше. Нам приємно ділитися з вами їхніми досягненнями – кожен проєкт унікальний і демонструє знання та креативність наших учнів. Сподіваємося, вам буде цікаво стежити за успіхами юних програмістів та дизайнерів!
-
-
🎮📖 А що, якби читання стало грою? Лазоренко Георгій, учень 8 класу, поєднав захоплення програмуванням та інтерес до художньої літератури, створивши з нуля власну інтерактивну візуальну новелу англійською мовою — від ідеї та сюжету до програмування та реалізації в середовищі C# та Unity! Проєкт не лише захоплює сюжетом, а й демонструє, як ігри можуть стимулювати мислення, уяву та повернути інтерес до читання в цифрову епоху.
-
-
📄💻 Від автора та розробника
Інтерепретатор Lisp
Lisp - це мова програмування, створена у кінці 50-х років минулого століття. З часом з'явилось багато варіацій цієї мови. Я створив інтерпретатор для своєї варіації.
Мова має деякі інновації, які згодом опинились у інших мовах: структури "якщо" без інструкцій goto, функції як значення, рекурсію та деякі інші. Lisp має синтаксис, який значно відрізняється від синтаксису інших мов і незвичний для більшості програмістів через, наприклад, велику кількість дужок. Це спричинено тим, що всі дані, як і код, записані у формі списків. Але це одна з тих речей, що робить цю мову дуже потужною.
Мій інтерпретатор ще має деякі незавершені частини, але він підтримує основну функціональність - змінні, функції. Якщо постаратись, можна зробити і рекурсію. Він має типи рядок, цілі, дійсні числа, є своєрідні логічні дані. Є функції виводу, рівності, та деякі інші. Якщо хтось хоче, може користуватися ним зараз. ⚙️🚀🔥
P.S. Для того,щоб скористатися інтерпретатором, необхідно завантажити файл lisp2.exe. Файл завантажується автоматично при натисканні на посилання вище 👆🖱️.
-
🟢 "Slimy's Adventure" — це коротенька, але весела гра-платформер, яку створив Марк Латковський ще навчаючись у 6 класі! Вас чекає захоплива пригода зі Slimy, якого потрібно провести крізь перешкоди за допомогою стрілок та пробілу. Натискай "Грати" та вирушай у мандрівку разом зі Slimy — гарний настрій гарантовано! 🎮💫
-
-
🎮 Популярний напрям створення ігор за допомогою HTML, CSS та JavaScript набирає обертів, і Микола Данилов з ФМ-34 впевнено опановує його на практиці. У цьому пості — одразу декілька ігор: стратегічна «Хрестики-нулики» та серія динамічних ігор «Games Сenter», кожна з яких має свій стиль та атмосферу. Вмикайся в гру та оціни креативний підхід і технічні навички автора! 🚀🎯
-
🕹️ Готові трохи розважитись? Учень ФМ-31 Подколзін Родіон розробив яскраву браузерну гру «Кульки» з використанням HTML, CSS та JavaScript! Ми лише починаємо вивчати основи розробки ігор, а цей проєкт уже демонструє захопливий геймплей і чудове технічне виконання — спробуй і переконайся сам! 🎯💥
-
🎬 Учні групи ФМ-32 вразили творчим підходом і командною роботою — представляємо яскравий англомовний комікс "Попелюшка" із багатоголосою озвучкою та монтажем, який вони створили самостійно у VN Video Editor! 🔥 Не пропустіть цей креативний проєкт — талановита візуальна історія, яку варто побачити! 👀✨
-
-
🎮 Важко повірити, але цю стильну гру «Хрестики-нулики» створила учениця 6 класу — Шутова Варвара! 💻 Завдяки HTML, CSS та JavaScript вона реалізувала справжню інтерактивну розвагу, у яку хочеться грати знову і знову. Спробуй свої сили — підтримай юну програмістку! 🌟👏
-
🚀 "Space Attack"— це космічна пригода, яку створив Зрум Роман, учень 5 класу! Гра на платформі Scratch має два рівні, яскраву анімацію та зручний інтерфейс! Обов’язково спробуйте ( інструкція з’являється одразу при вході) — проєкт цікавий і заслуговує на вашу увагу!🌟🕹️👏
-
🧱 "Арканоїд" у новому виконанні від учня 5 класу Кононенка Артема! Створена в середовищі Scratch, ця класична аркадна гра оживає завдяки старанності та креативності юного розробника. Для гри використовуйте клавішу пробіл та клавіши керуавння вправо\вліво.Вмикай гру та перевір свою реакцію — підтримай талант, що зростає! 🎮✨🟡
-
💙💛 Патріотична гордість у коді! Учениця 5 класу Антонова Ярослава створила у Scratch програму, яка малює герб України — символ нашої сили та єдності. Обов’язково переглянь цю щиру й натхненну програму! 🇺🇦✨🖥️
-
🐾 Анімація "Кольорові коти" — це яскрава зорова динамічна інсталяція, створена ученицею 5 класу Журавською Марією у середовищі Scratch. Програма оживляє котика за допомогою коду та створює ефект руху, кольору й повторення, який нагадує фрактальну структуру. Обов’язково перегляньте — ця творча робота поєднує мистецтво, програмування й фантазію на відмінно! 🎨💻✨
-
🖼️ Три рекламні постери від Тадея Лина, учня 7 класу, — це приклад креативності, смаку та вміння працювати з візуальним контентом! Це повноцінна дизайнерська робота, яку він реалізував від ідеї до втілення: макети створено у Figma, а редагування та обробку зображень виконано у Photoshop. Обов’язково переглянь — ці роботи дійсно варті уваги! 🎨🔥